פרסום מאמרים – לבלוט מעל כולם

פרסום מאמרים

אם יש לכם אתר עסקי ואתם פועלים כדי לקדם אותו ברשת, אתם וודאי מודעים לרמת התחרות הגבוהה שיש בעולם השיווק הדיגיטלי. כיום למרבית העסקים יש אתר אינטרנט, ובמרבית התחומים המלחמה על מקומות הדירוג הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל היא לא פשוטה.

אם בעבר קידום אתרים הצריך רק להכניס כמה שיותר ביטויי חיפוש לתך דפי האתר והשגת כמה שיותר קישורים אליו – כיום המצב שונה. בעקבות העדכונים של גוגל (כמו עדכון פנדה, עדכון פינגווין וכו') יש צורך בעבודה הרבה יותר מורכבת כדי לקדם אתר לראש תוצאות החיפוש בביטויים תחרותיים.

במרבית התחומים ישנם ביטויי חיפוש עם נפח של מאות ואלפי חיפושים בחודש. על הביטויים האלו ישנה תחרות גם בקידום האורגני וגם בקידום הממומן. ככל שביטוי החיפוש הוא בעל נפח חיפושים גבוה יותר, כך יהיה קשה יותר להביא את האתר שלכם למקומות הראשונים בדירוג.

על מנת להצליח במאמצי הקידום פותחו טכניקות חדשות על ידי מקדמי אתרים. בעולם בו גוגל מקפידה על איכות ומקוריות של תכנים באתרים שמופיעים במנוע החיפוש שלה – חידושים הם תמיד הכרחיים.

מחירון פרסום מאמרים באתרים מובילים 

פרסום מאמרים ככלי לקידום אתרים

אחד מהאמצעים הטובים ביותר לקדם את האתר שלכם הוא על ידי פרסום מאמרים ברשת. פרסום מאמרים פועל במקביל בכמה מישורים. ראשית, מאמרים שמזכירים את העסק שלכם ומפורסמים באתרים בעלי נפח כניסות גבוה מגבירים את החשיפה של המותג שלכם.

שנית, המאמר שאתם מפרסמים יכלול קישור שיופנה לאתר שלכם. ככל שהאתר שבו מתפרסם המאמר הוא אתר בעל ציון איכות גבוה יותר (מבחינת האלגוריתם של גוגל), כך הערך של הקישור גבוה יותר. זאת מפני שמנוע החיפוש לא רק סופר את כמות הקישורים שמופנים לאתר שלכם, אלא גם את האיכות שלהם. לדוגמה, מאמר שמפורסם באתר פרטי וקטן יהיה בעל ערך נמוך בהרבה ממאמר שיתפרסם באתר גדול כמו Ynet.

כמות גדולה של קישורים איכותיים מובילה לעלייה בדירוגי האתר – כאשר מבצעים נכון את הקידום. דוגמה נוספת לכך היא מאמר שמפורסם באתר חדשותי . אתרים אלו נחשבים אמינים יותר בעיניים של האלגוריתם של גוגל ויניבו קישור איכותי שיכול להשפיע בצורה טובה יותר על תוצאות הקידום האורגני.

החשיבות של כתיבת תוכן מקורי ואיכותי

כאשר מבצעים פרסום מאמרים ברשת לטובת קידום אתרים, חשוב מאוד להקפיד שהמאמר יהיה איכותי ומקורי. זאת בייחוד כאשר מפרסמים אותו באתרים גדולים עם חשיפה רחבה. לא כל מאמר יכול להיכנס לאתרים האלו, מאחר והם בדרך כלל עוברים בחינה של עורך. לכן חשוב לדאוג שאת המאמר יכתוב כותב תוכן מקצועי שבקיא בתחום שעליו הוא כותב.

מאמרים איכותיים ומקוריים גם יהיו הרבה יותר אפקטיביים מבחינת הגולש שקורא אותם. בסופו של דבר, המאמרים האלו מיועדים לעיניים אנושיות, ולא רק לבוטים של גוגל ומנועי החיפוש האחרים. מאמר רלוונטי ובעל ערך מוסף יכול גם לסייע בהגעה לקהל לקוחות חדש, שעדיין לא מכיר את העסק שלכם.

לסיכום

ישנן הרבה דרכים אפקטיביות לבצע קידום אתרים כיום. כאשר מתחילים עם פרסום מאמרים ברשת ניתן לצפות לתוצאות חיוביות – כל עוד מקפידים לפרסם באתרים גדולים יחסית עם נפח כניסות גדול. מאמר איכותי שמתפרסם באתר כזה יכול גם להגדיל את החשיפה שלכם ברשת וגם לשפר את המיקומים של האתר בדירוגים של גוגל.

בחברת PRONLINE יודעים עד כמה פרסום מהיר ואיכותי חשוב לעסק ולתדמית, ולכן מציעים לכם אתרים מגוונים לפרסם בהם את התוכן האיכותי שלכם. מאז הקמתה חברת PRONLINE שירותי פרסום מהירים וממוקדמים באמצעות פרסום כתבות תדמית וכתבות יח"צ ברחבי האינטרנט.

 

אולי זה יכול לעניין אותך ...

פרסום תוכן שיווקי

פרסום תוכן שיווקי – עם החברה המובילה בארץ

עם חברה מנוסה כמו PRONLINE, התהליך הוא מהיר ופשוט. בתחילה אתם צריכים לבחור היכן אתם רוצים לפרסם את התוכן השיווקי. הבחירה נעשית מתוך מאגר גדול של אתרים מרכזיים בישראל שהחברה עובדת איתם. ניתן לקבל ייעוץ לגבי בחירת האתר, כדי לקלוע לקהל לקוחות רלוונטי למוצר או לשירות שלכם

קרא עוד »
בואו נדבר
close slider




מלאו את הטופס הבא

ונשוב אליכם במהירות !


052-7999635