פרסום תוכן שיווקי – עם החברה המובילה בארץ

פרסום תוכן שיווקי

תוכן שיווקי הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. גם אם אנחנו לא תמיד מודעים לכך, האתרים שאנחנו נכנסים אליהם ברשת והחיפושים שלנו בגוגל מביאים אלינו פרסומות מותאמות אישית וגם תכנים שיווקיים שונים. אנחנו למעשה חשופים לתוכן שיווקי גם באתרי החדשות והבידור שאנחנו נכנסים אליהם באופן קבוע, ולא תמיד מבינים זאת.

גם בטלוויזיה אנחנו יכולים להיתקל בתוכן שיווקי רב. כך לדוגמה, תכניות בישול רבות עושות שימוש במוצרים של חברות מסוימות ובמכשירי חשמל מסוימים כדי לשווק אותם. אפילו בתכניות האקטואליה יש לא פעם כתבה שעושה שירות של יחסי ציבור עבור גורם מסוים.

בעולם בו פרסום תוכן שיווקי הוא חלק מהותי משיטות הפרסום שמשתמשים בהן ברשת – חשוב שלא להישאר מאחור ולהצטרף לטרנד הזה. גם פרסום העסק הפרטי שלכם מצריך עבודה עם תוכן שיווקי. משרדי פרסום ויחסי ציבור שונים מתמחים בביצוע פרסום תוכן שיווקי, ודואגים שכתבות אודות העסק שלכם יגיעו לקהלי היעד שאתם מכוונים אליהם.

מחירון פרסום כתבות באתרים מובילים 

שיפור מוניטין באמצעות פרסום תוכן שיווקי

אז אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לבצע פרסום תוכן שיווקי – התשובה היא פשוטה: שיטת פרסום זו יכולה להקפיץ את המוניטין של העסק שלכם ברשת. על ידי פרסום תוכן שיווקי ניתן לייצר תכנים שמדגישים את האיכויות של העסק שלכם. בדרך כלל כתבות כאלו יכללו מידע כללי על תחום העיסוק שלכם ואז יבליטו את שם העסק שלכם באופן כלשהו.

תוכן שיווקי יכול לשים דגש על העסק שלכם בכמה צורות. הוא יכול להיות עדין ומרומז – כלומר לאזכר בצורה עדינה את שם העסק שלכם בתוך כתבה הנותנת מידע רחב יותר. התוכן יכול גם לעסוק כולו בבית העסק שלכם ולשווק אותו בצורה ברורה ומודגשת יותר. הבחירה נעשית בדרך כלל בהתאם לצרכים שלכם, בהתאם לקהל היעד שאליו אתם מכוונים וכן בהתאם לפלטפורמה שבה מתפרסמת הכתבה.

בנוסף לכך, עסקים רבים נתקלים לעתים ברשת בכתבות או בביקורות שהן לא ממש מחמיאות. מכיוון שאין אפשרות פשוט להעלים את הביקורות האלו, הדרך הטובה ביותר להילחם בהן היא על ידי פרסום תוכן שיווקי שיופיע לפניהן בתוצאות החיפוש. על ידי פרסום תוכן שיווקי באתרים גדולים ומרכזיים, ניתן להבטיח שהתוצאות הראשונות שהגולש יראה כאשר הוא מחפש מידע על העסק שלכם תהיינה מחמיאות וחיוביות.

ככל שהאתר שבו מפרסמים תוכן שיווקי הוא גדול ומרכזי יותר, כך יש לו כוח רב יותר והוא יופיע במקומות בולטים יותר בגוגל. כך ניתן לייצר תוכן אפקטיבי שיהיה קל ללקוחות שלכם למצוא.

בנוסף לכך, אם ישנו קישור מתוך הכתבה השיווקית אל האתר שלכם, הדבר תורם מאוד גם לקידום של האתר – שהוא הבסיס לכל המידע שהלקוחות שלכם מחפשים עליכם.

איך עובד התהליך של פרסום תוכן שיווקי?

כאשר אתם בוחרים לעבוד עם חברה מנוסה כמו PRONLINE, התהליך הוא מהיר ופשוט. בתחילה אתם צריכים לבחור היכן אתם רוצים לפרסם את התוכן השיווקי. הבחירה נעשית מתוך מאגר גדול של אתרים מרכזיים בישראל שהחברה עובדת איתם. ניתן לקבל ייעוץ לגבי בחירת האתר, כדי לקלוע לקהל לקוחות רלוונטי למוצר או לשירות שלכם.

לאחר מכן יש להעביר את הכתבה או להזמין כתבה מ-PRONLINE. אם אתם מזמינים את הכתבה מאתנו, אתם יכולים להיות בטוחים בכך שתקבלו כתבה איכותית ומקורית. לבסוף, נותר לכם רק לבצע את התשלום ולקבל תוך זמן קצר את הקישור אל הכתבה. הכתבה תופיע באתר בו בחרתם לפרסם ומרגע זה היא תתחיל לעבוד עבורכם.

אולי זה יכול לעניין אותך ...

how to write pr articles

איך לכתוב כתבת יח"צ?

תתפלאו, אך כתבת יחסי ציבור אחת טובה יכולה להיות המפתח למיתוג שלכם ולחשיפה לקשרים שמעולם לא ציפיתם. איך זה יכול להיות? ובכן, כתבת יחסי ציבור

קרא עוד »
שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן – כי התוכן הוא המלך

רוצים לראות איך מבצעים באמת שיווק באמצעות תוכן? הכירו את חברת PRONLINE, חברה איכותית המתמחה בקידום באמצעות כתבות יח"צ איכותיות באתרים מובילים. בצעו עכשיו הזמנה ותראו עד כמה מדובר בתהליך פשוט ומהיר: בוחרים אתר מוביל, רוכשים כתבה מובילה ומקבלים בתמורה קישור לאתר שאפשר להפיץ בכל מקום שרק תרצו

קרא עוד »
בואו נדבר
close slider

    מלאו את הטופס הבא

    ונשוב אליכם במהירות !

    053-2820366