פרסום כתבות שיווקיות – איך עושים את זה נכון

פרסום כתבות שיווקיות

כתבות שיווקיות שמתפרסמות באתרים שונים ברשת הן כלי מצוין לקידום עסקי. כתבה שיווקית יכולה להכיל מידע רב ערך על העסק שלכם ולפנות לקהל קוראים שיתעניין במוצר או בשירות שאותו אתם מציעים. תוכן שיווקי הוא אמצעי שכיח בתחום השיווק הדיגיטלי. משרדי פרסום רבים בישראל משתמשים בכתבות שיווקיות כדי להתניע צמיחה עסקית אצל הלקוחות שלהם.

ישנם אתרים רבים בארץ שניתן לפרסם בהם כתבות שיווקיות. כאשר עובדים עם משרד פרסום דיגיטלי מקצועי, ישנה גישה להיצע גדול מאוד של אתרים כאלו. האתרים השונים נבדלים זה מזה ברמת הפופולריות שלהם, בקהל היעד שאליו הם פונים ובמחיר שאותו הם דורשים על פרסום כתבה שיווקית אצלם.

האתרים המובילים בישראל, מבחינת כמות הכניסות החודשית של גולשים הם YNET, מאקו ו-וואלה. אך ישנם עוד אתרים רבים שפונים לקהלים מגוונים. לחברה החרדית, למשל, ניתן לפנות באמצעות פרסום באתר "חדרי חרדים", שהוא האתר החרדי המוביל והגדול ביותר. ישנם גם אתרי נישה שפונים אל אוכלוסיות בעלות תחום עניין משותף כמו תקדין ופוסטה – וניתן לפרסם בהם כתבות שיווקיות שעוסקות באותו תחום עניין.

מחירון פרסום כתבות שיווקיות 

היתרונות של כתבות שיווקיות

כאשר הגולשים נחשפים לכתבה שיווקית שמעניינת אותם, יש סיכוי רב יותר שהם יחפשו מידע נוסף על העסק שאותו מפרסמת הכתבה. הם בדרך כלל יבצעו צעד נוסף שיקרב אותם להפוך ללקוחות של העסק. הם יכנסו לאתר הבית, יחפשו ביקורות והמלצות על העסק וחלקם גם יבחרו להשאיר פרטי קשר באתר.

באופן הזה כתבות שיווקיות יכולות להוות מנוע צמיחה עסקי. הן גם יכולות לשפר את המוניטין של העסק שמופיע ברשת. גם אם, למשל, מתפרסמות ברשת ביקורות שליליות על בית העסק, פרסום כתבה שיווקית יכול להקפיץ את התוכן האוהד מעל הביקורות השליליות במנוע החיפוש של גוגל. כאשר גולשים יחפשו מידע על העסק שלכם, ישנו סיכוי רב שהדבר הראשון שהם ייתקלו בו היא אותה כתבה שיווקית אוהדת. זאת מכיוון שלאתרים הגדולים והנפוצים יש כוח רב בעיני האלגוריתם של גוגל ומנועי החיפוש המובילים האחרים.

שליטה מלאה על תוכן הכתבה

יתרון נוסף של פרסום כתבות שיווקיות הוא בכך שיש לכם שליטה מלאה על התוכן עצמו. את הכתבה אתם יכולים לכתוב בעצמכם או להיעזר בשירותי כתיבה מקצועית. כותבי תוכן שבקיאים בתחום שבו אתם עוסקים יכולים ליצור תוכן מעניין ומקורי שימשוך בהצלחה את תשומת הלב של הגולשים באתר.

מכיוון שאתם הראשונים לדעת מהם היתרונות של העסק שלכם ומהן האיכויות שמייחדות אותו – אתם יכולים לדאוג לכך שהדברים האלו יופיעו בכתבה השיווקית. אם הזמנתם כתבה מכותב תוכן ואתם לא מרוצים ממנה, אתם יכולים תמיד לשלוח הערות ולדרוש לבצע תיקונים – עד שהכתבה תהיה בדיוק לטעמכם.

למה כדאי לעבוד עם PRONLINE?

משרד הפרסום של PRONLINE מתמחה בפרסום כתבות שיווקיות ברשת. למשרד יש קשר קבוע עם האתרים המובילים בארץ וכן עם אתרי נישה רבים ושונים. כך אתם יכולים לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר לפרסום כתבות שיווקיות על העסק שלכם.

בנוסף להיצע האתרים הגדול, המשרד של PRONLINE מצטיין במהירות תגובה ועשייה. תהליך הפרסום מתבצע במהירות וביעילות. אתם בוחרים אתר, מספקים כתבה או מבקשים שיכתבו אותה עבורכם, ותוך זמן קצר מקבלים קישור לכתבה באתר שבו בחרתם.

בעזרת שיטת השיווק הזו ניתן להגיע באופן יעיל וממוקד לקהלי יעד שרלוונטיים לעסק שלכם ולתרום גם להעלאת המוניטין החיובי של העסק וגם להבאת לקוחות חדשים.

אולי זה יכול לעניין אותך ...

פרסום תוכן שיווקי

פרסום תוכן שיווקי – עם החברה המובילה בארץ

עם חברה מנוסה כמו PRONLINE, התהליך הוא מהיר ופשוט. בתחילה אתם צריכים לבחור היכן אתם רוצים לפרסם את התוכן השיווקי. הבחירה נעשית מתוך מאגר גדול של אתרים מרכזיים בישראל שהחברה עובדת איתם. ניתן לקבל ייעוץ לגבי בחירת האתר, כדי לקלוע לקהל לקוחות רלוונטי למוצר או לשירות שלכם

קרא עוד »
בואו נדבר
close slider

    מלאו את הטופס הבא

    ונשוב אליכם במהירות !

    053-2820366