קידום באמצעות תוכן – איך עושים זאת נכון

קידום באמצעות תוכן - איך עושים זאת נכון

קידום אתרים ושיווק אתרים הוא אמצעי הכרחי  בעולם המודרני. לעסקים רבים יש אתר בית שמכיל מידע רב ערך, אך אם הגולשים לא מגיעים אל האתר – הוא לא מביא תועלת רבה. כדי שלקוחות יגיעו אל האתר של העסק, הם צריכים למצוא אותו במנועי החיפוש השונים, ובעיקר בגוגל. זה מתבצע על ידי קידום אורגני של האתר.

ישנן פעולות רבות שמקדמי אתרים מקצועיים נוקטים כדי לשפר את הדירוגים של אתרים בגוגל. פעולות אלו כוללות העלאת תכנים לאתר באופן שוטף, שיפור הביצועים הטכניים ומהירות הטעינה של האתר וגם השגת קישורים נכנסים אל האתר ממקורות רבי ערך ברחבי הרשת.

אחד מהאמצעים היעילים להשגת קישורים ולהעלאת רמת המודעות בציבור לאתר \ מותג מסוים הוא ביצוע קידום באמצעות תוכן. קידום באמצעות תוכן מאפשר להעלות כתבות שיווקיות לאתרים גדולים ונפוצים ובכך גם להשיג קישור חשוב לאתר הבית וגם להפיץ תוכן חיובי שיכול לשכנע לקוחות פוטנציאליים להתעניין באותו העסק.

מחירון פרסום כתבות באתרים מובילים 

איך מבצעים קידום באמצעות תוכן?

קידום באמצעות תוכן מתחיל בדרך כלל בשלב יצירת התוכן עצמו. התוכן השיווקי צריך גם לכלול מידע כללי על התחום שבו פועל העסק וגם לכלול מידע ספציפי וחיובי על העסק עצמו. רצוי שלתוכן יהיה ערך מוסף כלשהו עבור הקורא. כלומר, שהקורא ילמד ממנו משהו חדש או מועיל ושתהיה לו סיבה טובה לחפש מידע נוסף על בית העסק שאותו התוכן משווק.

הכתיבה צריכה להיות רהוטה ומקצועית, ולכן בדרך כלל בעלי עסקים פונים לכותבים מקצועיים על מנת ליצור את אותו התוכן. כאשר פונים לשירותים של כתיבה מקצועית חשוב מאוד להעביר לכותב כמה שיותר מידע על העסק ולהדגיש בפניו את היתרונות והייחוד של העסק. הכתבה צריכה לשקף את המידע הזה ולענות על שאלות שיכולות להתעורר אצל הקוראים.

לאחר שיש כתבה מוכנה, בעל העסק צריך לבחור את האתר בו היא תפורסם. בחירת האתר צריכה להיות מבוססת על קהל היעד שאליו רוצים לפנות. קהלים שונים נוהגים לצרוך תוכן באתרים שונים. ישנם אתרי חדשות ואקטואליה שפונים לכל סוגי הקהלים וישנם גם אתרים קטנים יותר שבהם ניתן לבצע שיווק ממוקד לקהל ספציפי.

סוגי תכנים שיווקיים מומלצים

ישנם כמה סוגים של תכנים שיווקיים שיכולים להתאים לביצוע קידום באמצעות תוכן. אחת מהאפשרויות היעילות ביותר היא ביצוע ראיון עם בעל העסק. ראיון אישי יכול לעזור בהבלטת הפן האנושי של העסק וגם יכול לתרום מידע רב ערך לקוראים של הכתבה. רעיון נוסף שניתן לעשות הוא עריכת ראיון קבוצתי עם מובילי דעה באותו התחום. ראיון כזה יכול לעזור לקבל קישורים אל הכתבה או אל האתר שלכם מהאתרים האישיים של אותם מובילי דעה ובכך לסייע מאוד לקידום הכתבה והאתר.

עוד סוג של כתבה שנחשב מאוד פופולרי הוא כתיבת מדריך קצר שכולל טיפים בתחום מסוים. קוראים תמיד שמחים לקבל טיפים ומדריכים בנושאים שמעניינים אותם. אם מדובר על תחום התיירות, למשל, תמיד ניתן להמליץ על מסעדות טובות או מלונות איכותיים ביעד מסוים בארץ או בחו"ל. אם מדובר בכתבה שעוסקת בשירותי עריכת דין, ניתן לתת טיפים שקשורים בייצוג משפטי ובהכנת תיק לתביעה או להגנה.

ככל שהכתבה תהיה מקורית יותר ותכיל מידע מעניין יותר, כך גדל הפוטנציאל שלה להגיע לקהל קוראים רחב. מבחינה אידיאלית, כתבה איכותית יכולה להפוך גם לוויראלית, והגולשים יכולים לשתף אותה ברשתות החברתיות.

כאשר מבצעים קידום באמצעות תוכן בצורה הנכונה, חברת PRONLINE מתמחה בקידום באמצעות תוכן, ניתן להגיע לתוצאות יפות של הגדלת כמות הכניסות לאתר החברה, הגדלת כמות הלקוחות החדשים וכן שימור של הלקוחות הקיימים של החברה.

אולי זה יכול לעניין אותך ...

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן – איך תעשו את זה נכון

אחת הדרכים הטובות והבטוחות יותר להגיע למקומות הראשונים באופן טבעי היא פרסום כתבות תוכן באתרים מובילים. קישור חיצוני לאתר מוביל מבורך על ידי גוגל, והיא נוטה לתעדף את האתרים המקושרים למקומות הראשונים. לצד זאת, קיימים יתרונות בלתי מבוטלים נוספים לפרסום חיצוני באתרים

קרא עוד »
בואו נדבר
close slider

    מלאו את הטופס הבא

    ונשוב אליכם במהירות !

    053-2820366