פרסום כתבות באתרים – בקלות ויעילות תחת קורת גג אחת

פרסום כתבות באתרים

התחרות בתחום הפרסום במדיה הדיגיטלית רק הולכת ונעשית גדולה יותר מדי שנה. בעלי עסקים רבים מכל התחומים דואגים לבנות לחברה שלהם אתר ולקדם אותו. מכיוון שלכל עסק היום כמעט יש אתר, קשה יותר לבעלי אתרים להתברג במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. על כל ביטוי חיפוש פופולרי יש תחרות רבה גם בתחום הקידום האורגני וגם במודעות הממומנות.

מכיוון שהתחרות גדולה, אם יש לכם אתר ואתם מקדמים אותו, אתם מוכרחים להשקיע משאבים רבים כדי להקדים את המתחרים שלכם. אם אין לכם עדיין אתר או פעילות של שיווק דיגיטלי – הרי שלמתחרים שלכם יש יתרון משמעותי מולכם.

על מנת להגיע אל קהלי היעד שלכם ולהתמודד עם המתחרים, ישנן פעולות קידום אחדות שהן פשוט הכרחיות. אחת מהן היא פרסום כתבות באתרים.

יתרונות של פרסום כתבות באתרים

פרסום כתבות באתרים היא פעולה שנועדה גם לספק תוכן איכותי שקשור לעסק שלכם וגם כדי לקדם את האתר והמותג שלכם ברשת. כדי לעשות זאת יש צורך בעבודה מול משרד פרסום או חברת שיווק דיגיטלי רצינית ומנוסה. סביר להניח שהמתחרים שלכם כבר דואגים לפעולות קידום האתר והעסק שלהם במדיה הדיגיטלית. אם אתם רוצים שלא להישאר מאחור ולכבוש את ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אתם צריכים לעבוד במסגרת של אסטרטגיית קידום כוללת.

אסטרטגיה כזו צריכה לכלול עדכון שוטף של האתר שלכם עם תוכן חדש ורלוונטי, הפעלת מודעות בתשלום בגוגל וברשתות החברתיות וכן השגת קישורים שיופנו אל אתר הבית שלכם. בעזרת פרסום כתבות באתרים ניתן להשיג חלק מהמטרות האלו בקלות רבה יחסית, ולעקוף למעשה את משרדי יחסי הציבור שמציעים את אותו שירות במחיר יקר בהרבה יותר.

מחירון פרסום כתבות באתרים 

תהליך העבודה על פרסום כתבות

התהליך מתחיל בהגדרת קהל היעד ובמציאת פלטפורמת התוכן המתאימה למאמר שיווקי ולקהל שהוגדר. לאחר מכן יש לדאוג לכך שיכתבו עבורכם תוכן מקורי ומעניין שכולל הדגשה של נקודות החוזק של העסק שלכם. התוכן צריך להיות מעניין, קריא, פשוט להבנה וממוקד. על מנת ליצור תוכן שכזה מומלץ שלא תכתבו אותו בעצמכם, אלא תיעזרו בכותב תוכן מקצועי. כאשר עובדים עם משרד פרסום דיגיטלי ניתן לקבל את התוכן מהצוות שעובד עם אותו משרד. כתיבת תוכן מקצועית היא עיסוק בפני עצמו, וצריך לדעת אילו דגשים לתת במאמר ואיך לכתוב אותו בצורה שתרתק את הקורא.

לאחר שהמאמר מתפרסם, אתם נהנים גם מקישור שמגיע אל אתר הבית שלכם וגם מחשיפה של התחום שלכם ושל העסק שלכם לקהל קוראים רחב. בחירת האתר שבו יפורסם המאמר מורכבת ממתן תשובה לכמה שאלות. ראשית, מי הם הגולשים שנכנסים בדרך כלל לאותו אתר? לאילו מגזר הם שייכים? מהם המאפיינים הסוציו-אקונומיים או הקהילתיים שלהם? מהם תחומי העניין שלהם וכו'.

ככל שבחירת האתר תהיה רלוונטית יותר לקהל היעד – כך יש סיכוי רב יותר שהכתבה תהיה אפקטיבית מבחינה שיווקית.

פרסום כתבות באתרים עם המומחים של PRONLINE

כדי לקבל תוכן איכותי ומנצח שידבר אל לב הקוראים והלקוחות שלכם, יש לעבוד עם הצוות הנכון. משרד PRONLINE מתמחה בפרסום כתבות באתרים ובעבודת יחסי ציבור במדיה הדיגיטלית. בעזרת המומחים של המשרד תוכלו לדאוג למיתוג נכון וטוב יותר של העסק שלכם. המשרד מתמחה במתן תוצאות מהירות שבאמת ניתן לחוש ולהרגיש בשטח.

עבודת יחסי ציבור במדיה הדיגיטלית היא מורכבת, וכדאי לתכנן את האסטרטגיה השיווקית שלכם עם מומחים שבאמת יש להם ניסיון רב בתעשייה. פרסום כתבות באתרים היא עוד פיסה בפאזל השלם שנקרא אסטרטגיה שיווקית. בעזרת המומחים של PRONLINE תוכלו לתכנן ולבצע בהצלחה את האסטרטגיה המתאימה ביותר לעסק שלכם.

אולי זה יכול לעניין אותך ...

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן – איך תעשו את זה נכון

אחת הדרכים הטובות והבטוחות יותר להגיע למקומות הראשונים באופן טבעי היא פרסום כתבות תוכן באתרים מובילים. קישור חיצוני לאתר מוביל מבורך על ידי גוגל, והיא נוטה לתעדף את האתרים המקושרים למקומות הראשונים. לצד זאת, קיימים יתרונות בלתי מבוטלים נוספים לפרסום חיצוני באתרים

קרא עוד »
פרסום כתבות בתשלום

פרסום כתבות בתשלום – ההתמחות שלנו

חברת PRONLINE מתמחה במציאת הפלטפורמה הנכונה עבור פרסום כתבות בתשלום לעסק שלכם. יש לחברה היצע גדול ומגוון של אתרים שניתן לפרסם בהם, והפרסום נעשה כחלק מהתאמת אסטרטגיית קידום כוללת. אם אתם רוצים להגביר את ההצלחה העסקית שלכם בעזרת תוצאות מוכחות בשטח – בחירה ב-PRONLINE היא הבחירה הנכונה.

קרא עוד »
how to write pr articles

איך לכתוב כתבת יח"צ?

תתפלאו, אך כתבת יחסי ציבור אחת טובה יכולה להיות המפתח למיתוג שלכם ולחשיפה לקשרים שמעולם לא ציפיתם. איך זה יכול להיות? ובכן, כתבת יחסי ציבור

קרא עוד »
בואו נדבר
close slider

    מלאו את הטופס הבא

    ונשוב אליכם במהירות !

    053-2820366