אם בחרתם להיעזר בשירותי כתיבה, דעו לכם שהכותב יעשה כל שביכולתו כדי להתאים את כתבת היח"צ לדרישה הספציפית שלכם. וזוהי ההזדמנות שלכם לליצור רשימה של דגשים עבור הכתבה שלכם. מכיוון שמדובר בכתבה איכותית, כדאי שהדגשים יעבירו את הערך המוסף שלכם, שילמדו את הלקוח משהו חדש. לדוגמה, גולשים אוהבים לקרוא מדריכים וללמוד איך לעשות דברים בכוחות עצמם. כתבת היח"צ היא ההזדמנות שלכם להעביר ללקוחות מעט מן הידע שצברתם לאורך השנים ולהעלות את הערך שלכם בעיניהם. לדוגמה, אם אתם טכנאי מזגנים, תוכלו לספק לגולשים טיפים איך לשמור על המזגן בימי הקיץ החמים ואיך לנקות אותו בצורה הנכונה. אם אתן מעצבות אופנה, תוכלו לעדכן את הגולשות שלכן לגבי הצבעים החמים שממש באופנה עכשיו, וגם לספק כמה טיפים לבחירה נכונה של בגדי יום יום מעוצבים, מבלי לוותר על הנוחות.
מעבר לכך, דרך טובה לפתוח את כתבת היח"צ היא באמצעות סיפור אישי שקרה לכם או לאחד הלקוחות שלכם. גולשים אוהבים כשמדברים איתם בגובה העיניינים, והם ישמחו לקרוא כתבת יח"צ שנפתחת בסיפור מעניין.