כי התוכן הוא המלך

מרגישים שהקידום שלכם הולך טוב אבל משהו חסר? ובכן, לפעמים כל מה שאתם זקוקים לו הוא כתיבת כתבת יח"צ טובה אחת כדי להעלות את תוצאות החיפוש בגוגל ואת המודעות בקרב הגולשים.

כי תחשבו כמה תשומת לב תוכל להביא לכם כתבה באתר חדשותי מוביל? לקוח ותיק יכול להתקשר אליכם לפתע בהתלהבות ולספר לכם שהוא קרא עליכם בדיוק אתמול באתר המוביל. לקוח חדש יכול לפנות אליכם בטענה שאתם מספקים בדיוק את השירות שהוא צריך, ושהוא הגיע אליכם דרך כתבה באתר חדשות. נשמע כמו חלום? ובכן, ממש לא. זהו כוחה של כתבת יח"צ. כפי שנראה כאן, למילים יש כוח רב, ואפשר להשתמש בהן כדי ליצור כתבה יצירתית ומעניינת שתמשוך אל העסק גולשים רבים.

לכל מקצוע יש כתבה

הכוח המיוחד הטמון במילים הוא היכולת שלהן לתאר כל דבר בעולם, או לכל הפחות, כל מקצוע שקיים היום. בין אם אתם עורכי דין רציניים הנלחמים עבור תיקים של לקוחות, רואי חשבון שעוזרים לעצמאיים לתפעל עסק, בעלי מסעדה שמגישים אוכל גורמה שאין באף מקום אחר או ליצני אירועים המעלים חיוך על פנים של מאות ילדים, אפשר להפוך את כל המיומניות האלה שלכם לכתבת יח"צ מעניינת ומושלמת. בזכות המילים הנכונות, אתם יכולים להפוך את האהבה שלכם לתחום למילות קסם שיפורסמו באתר מוביל ויביאו לכם יותר לידים. אתם יכולים לבחור אם לכתוב את הכתבה לבד או להזמין אותה, כך שאדם המתמחה בתחום הכתיבה כדי שיוכל לסייע לכם לכתוב את הכתבה על הצד הטוב ביותר.

התוכן מותאם לפי הדרישות שלכם

אם בחרתם להיעזר בשירותי כתיבה, דעו לכם שהכותב יעשה כל שביכולתו כדי להתאים את כתבת היח"צ לדרישה הספציפית שלכם. וזוהי ההזדמנות שלכם לליצור רשימה של דגשים עבור הכתבה שלכם. מכיוון שמדובר בכתבה איכותית, כדאי שהדגשים יעבירו את הערך המוסף שלכם, שילמדו את הלקוח משהו חדש. לדוגמה, גולשים אוהבים לקרוא מדריכים וללמוד איך לעשות דברים בכוחות עצמם. כתבת היח"צ היא ההזדמנות שלכם להעביר ללקוחות מעט מן הידע שצברתם לאורך השנים ולהעלות את הערך שלכם בעיניהם. לדוגמה, אם אתם טכנאי מזגנים, תוכלו לספק לגולשים טיפים איך לשמור על המזגן בימי הקיץ החמים ואיך לנקות אותו בצורה הנכונה. אם אתן מעצבות אופנה, תוכלו לעדכן את הגולשות שלכן לגבי הצבעים החמים שממש באופנה עכשיו, וגם לספק כמה טיפים לבחירה נכונה של בגדי יום יום מעוצבים, מבלי לוותר על הנוחות.

מעבר לכך, דרך טובה לפתוח את כתבת היח"צ היא באמצעות סיפור אישי שקרה לכם או לאחד הלקוחות שלכם. גולשים אוהבים כשמדברים איתם בגובה העיניינים, והם ישמחו לקרוא כתבת יח"צ שנפתחת בסיפור מעניין.

ראיון אישי - עונים על שאלות הגולשים

דרך מקורית לפרסם כתבת יח"צ היא במבנה של ראיון אישי. גולשים אוהבים לקרוא ראיונות אישיים משתי סיבות עיקריות. דבר ראשון, קל יותר מבחינה ויזואלית לקרוא ראיון בגלל המבנה הנוח שלו. דבר שני, ראיון אישי, כשמו כן הוא, פותח צוהר אל עולמו הפנימי של בעל המקצוע וגורם לגולשים להתקרב אליו יותר. במסגרת הראיון יש לכם הזדמנות להכניס שאלות שכל אחד היה רוצה לשאול. לדוגמה, אם אתה עורך דין מקצועי, כדאי להכניס שאלה כמו "איך אתה מרגיש כשאתה מוכרח לייצג אדם שהורשע בוודאות?", אם את מעצבת פנים, ניתן להכניס שאלה כמו "מה את מרגישה כשאת עוברת את תהליך עיצוב הבית יחד עם הלקוח?". כמובן, כאשר מדובר בראיון פתוח, אפשר להפליג בדמיון עם השאלות ולנצל את הבמה כדי לבחור את השאלות המעניינות ביותר.

בואו נדבר
close slider




מלאו את הטופס הבא

ונשוב אליכם במהירות !


052-7999635